Вовчанська, ОльгаІванова, ЛіліяБалук, Н. Р.Vovchanska, OlhaIvanova, LiliiaBaluk, N. R.2023-04-262023-04-262023Вовчанська О. М. Технології цифрового маркетингу в управлінні комунікаціями зі споживачами / Вовчанська О. М., Іванова Л. О., Балук Н. Р. // Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики : матеріали міжнар. наук.- практ. конф.(26 січня 2023 р.) / за заг. ред. І. Жуховського, З. Шарлович, О. Мандич. – Ломжа–Харків, 2023. – Ч. 1. – С. 184–189.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33862Метою нашого дослідження є визначення особливостей цифрового маркетингу як сучасного інструменту управління комунікаціями зі споживачами. Метою нашого дослідження є визначення особливостей цифрового маркетингу як сучасного інструменту управління комунікаціями зі споживачами.ukцифровий маркетингуправління комунікаціямиспоживачіdigital marketing,consumerscommunications management,Технології цифрового маркетингу в управлінні комунікаціями зі споживачамиTechnologies of digital marketing in the management of communications with consumersArticle