Паска, МаріяБоратинський, ОлегРадзімовська, ОльгаPaska, MariiaBoratynskyi, OlehRadzimovska, Olha2024-01-162024-01-162023Паска М. Особливості етнічних закладів і розвиток гастрономічного туризму / Марія Паска, Олег Боратинський, Ольга Радзімовська // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. / за заг. ред. Євгена Приступи. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – Вип. 27, т. 4. – С. 150.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35221Мета – визначити особовості використання засобів інтернет-маркетингу в діяльності фітнес-клубів.The goal is to determine the characteristics of the use of Internet marketing tools in the activity fitness clubs.ukмаркетингмережа «Інтернет»методи аналізуmarketing"Internet" networkmethods of analysisОсобливості етнічних закладів і розвиток гастрономічного туризмуPeculiarities of ethnic institutions and the development of gastronomic tourismArticle