Федькович АлінаГузар УлянаГнидка СофіяFedkovych AlinaHuzar UlianaHnydka Sofiia2025-01-152025-01-152024-10-24Федькович А. Використання чат-ботів та голосових помічників у діяльності закладів готельно-ресторанного бізнесу / Аліна Федькович, Уляна Гузар, Софія Гнидка // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (24-25 жовтня 2024 р.). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 383–385.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37582otherготельно-ресторанний бізнесчат-ботголосовий помічникосновні функціїперевагивикликиhotel and restaurant businesschatbotvoice assistantmain functionsadvantageschallengesВикористання чат-ботів та голосових помічників у діяльності закладів готельно-ресторанного бізнесуThe use of chatbots and voice assistants in the hotel and restaurant business