Гуль ІванМороз ВолодимирHul IvanMoroz Volodymyr2025-07-252025-07-252025Гуль І. Роль корпоративної соціальної відповідальності в системі маркетингу фізкультурно-спортивних організацій в умовах воєнного стану / Іван Гуль, Володимир Мороз // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (24–25 квіт. 2025 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025. – С. 118–120.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/39538otherкорпоративна соціальна відповідальністьсистема маркетингуфізкультурно-спортивні організацііумови воєнного стануcorporate social responsibilitymarketing systemphysical culture and sports organisationsconditions of martial lawРоль корпоративної соціальної відповідальності в системі маркетингу фізкультурно-спортивних організацій в умовах воєнного стануThe role of corporate social responsibility in the marketing system of physical culture and sports organisations under martial lawOther