Іванова, ЛіліяМузика, О.Ivanova, LiliiaMuzyka, O.2018-08-142018-08-142005Іванова Л. О. Маркетингові та економіко-математичні підходи до дослідження ринку страхових послуг України / Л. О. Іванова, О. М. Музика // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів, 2005. - № 526 : Логістика. - С. 557-562.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12635Досліджено сучасний стан страхового ринку України. На підставі результатів маркетингового дослідження формування потреб у страхових послугах та поведінки покупців на ринку страхових послуг розроблено підходи до забезпечення ефективної діяльності страхового ринку. Здійснено економіко-математичне моделювання розвитку ринку страхових послуг.ukстрахові послугимаркетингмаркетингові підходиекономіко-математичні підходистраховий ринокМаркетингові та економіко-математичні підходи до дослідження ринку страхових послуг УкраїниArticle