Іванова, ЛіліяВовчанська, ОльгаIvanova, LiliyaVovchanska, Olga2022-09-062022-09-062021Іванова Л. Тактильні технології маркетингу / Іванова Л., Вовчанська О. // Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Ч. 2 : монографія / за наук. ред. Н. В. Карпенко. - Полтава : ПУЕТ, 2021. - С. 107-137.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32753Отже, головне завдання тактильних технологій в маркетингу – створити позитивні асоціації з брендом у момент купівлі і максимально покращити настрій покупця, оскільки більшість споживачів очікують від купівлі у тому числі і приємних емоцій.So, the main task of tactile technologies in marketing - create positive associations with the brand at the time of purchase and improve the mood of the buyer as much as possible, since most consumers also expect pleasant emotions from the purchase.ukмаркетингова діяльністьтактильні технології в маркетингуmarketing activitytactile technologies in marketingТактильні технології маркетингуArticle