Степаненко, НаталіяВолкова, ІннаStepanenko, NataliiaVolkova, Inna2023-09-212023-09-212023-04-28Степаненко Н. Eмпіричні засади діагностики ефективності рекламних впливів / Наталія Степаненко, Інна Волкова // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. V Міжнар. наук.- практ. конф. (27-28 квітня 2023 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 162–164.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34440ukрекламна діяльністьспоживчий ринокadvertising activityconsumer marketEмпіричні засади діагностики ефективності рекламних впливівEmpirical principles of diagnosing the effectiveness of advertising effectsArticle