2018-10-222018-10-222018http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/14546ЮНЕСКО визначає інклюзивне навчання як «процес звернення і відповіді на різноманітні потреби учнів через забезпечення їхньої участі в навчанні, культурних заходах і житті громади, та зменшення виключення в освіті та навчальному процесі». Це такий спосіб отримання освіти, коли учні або студенти з особливими освітніми потребами навчаються в загальному освітньому середовищі за місцем свого проживання, – і це є альтернативою інтернатній системі, за якою вони утримуються та навчаються окремо від інших дітей, або домашньому та індивідуальному навчанню.ukінклюзивне навчаннядіти з особливими освітніми портебамиінклюзивна освітаінклюзія в УкраїніІнклюзивне навчанняSynopsis