Куцмида, АнастасіяПаска, МаріяKutsmyda, AnastasiiaPaska, Mariia2021-09-162021-09-162021-09-16Куцмида А. Підвищення конкурентноспроможності підприємствресторанного господарства завдяки створенню іміджу на місцевому рівні / Анастасія Куцмида, Марія Паска // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021. - С. 45-48.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30544Мета дослідження – аналіз конкурентоспроможності підприємства з використанням переваг власного іміджу на прикладі ресторану-кондитерської «Фраєрка».ukіміджконкурентноспроможністьцільова аудиторіяПідвищення конкурентноспроможності підприємствресторанного господарства завдяки створенню іміджу на місцевому рівніArticle