Тучковська, І.Криворучко, О.2018-05-312018-05-312017Тучковська І. Особливості стратегічного планування діяльності туристичних підприємств / І. Тучковська, О. Криворучко // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2017. - С. 99-101.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10826Ефективне функціонування туристичного підприємства може бути досягнуте лише при такій організаційній структурі, яка найбільше відповідає формуванню й реалізації стратегічних планів його маркетингової діяльності. При цьому необхідно досягти правильного співвідношення між плануванням виробництва і плануванням маркетингової діяльності, поставити таку роботу на довгострокову основу та інтегрувати її в єдиний внутрішньовиробничий організм.ukтуризмтуристичне підприємствопланування діяльностіОсобливості стратегічного планування діяльності туристичних підприємствArticle