Сміт, ГеленРіджвей, Джим2021-04-072021-04-072021-04-07Сміт Г. Чому студенти списують (за їхніми словами та зі слів інших) / Гелен Сміт, Джим Ріджвей . - 14 с.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29476Анотація У цій статті представлені результати анкетування та інтерв’ю стосовно студентської недоброчесності у вищій освіті. Вільямс (2001) наголошує на існування двох головних причин розповсюдження в освіті недоброчесності та, зокрема, плагіату. Перша – зростання вигод у разі схвального оцінювання курсової роботи, друга – стрімкий розвиток технологій, який призвів до легкого та вільного доступу до інформації, першоджерела якої не завжди вдається відстежити. Тільки декілька авторів, як-от, Ешворт (1997) та Ле Ерон (2001) відзначили зміну моделей оцінювання як фактор списування. Такі теоретики мотивації як Двек (2000), Андерман і Міджлі (2004) припускають, що орієнтація студентів на свої цілі визначає рушійні причини того, що дехто з них обирає списування.ukакадемічна доброчесністьстудентська недоброчесністьвища освітаЧому студенти списують (за їхніми словами та зі слів інших)Other