Буць, ОльгаІванова, ЛіліяButs, OlhaIvanova, Liliia2024-11-272024-11-272024-09-27Буць О. Маркетинг ідей: сутність, основні завдання та принципи / Ольга Буць, Лілія Іванова // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 76–78.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37475ukмаркетинг ідейосновні завданнясутністьпринципиМаркетинг ідей: сутність, основні завдання та принципиIdea marketing: essence, main tasks and principlesArticle