Остапова, ОленаЛевків, ВолодимирOstapova, OlenaLevkiv, Volodumur2018-04-032018-04-032016Остапова О. Ставлення студентів педагогічних спеціальностей до різних видів фізкультурно-спортивної діяльності [Електронний ресурс] / Олена Остапова, Володимир Левків // Спортивна наука України. - 2016. - № 5(75). - С. 40-45. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/452/4331993-5757http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9866Сучасні тенденції організації фізичного виховання у вищих навчальних закладах – зменшення кількості аудиторних занять з фізичного виховання, зниження рівня фізичного здоров’я і фізичної підготовленості студентів – вимагають пошуку ефективних шляхів залучення студентів до занять фізичними вправами в позанавчальний час, підвищення в молоді бажання самостійно займатися різними видами рухової активності. Мета дослідження – визначити ставлення студентів педагогічних спеціальностей до різних видів фізкультурно-спортивної діяльності та чинники, що спонукають їх до занять фізичними вправами. Майже половина опитаних студентів педагогічних спеціальностей проявляє до фізичного виховання великий і досить великий інтерес. Майже дві третини студентів займається фізичними вправами в позанавчальний час, з них третина – кількома видами спорту. Переважна більшість студентів педагогічних спеціальностей позитивно ставляться до ігрових і змагальних видів фізкультурно-спортивної діяльності, однак третина студентів не бере участі в спортивних і рухливих іграх, а майже половина студентів – у спортивних змаганнях. Переважна більшість студентів педагогічних спеціальностей після участі в різних видах фізкультурно-спортивної діяльності відчуває позитивні емоції. Студентів приваблює можливість відпочити чи виграти нагороду.ukфізичне вихованнястуденти педагогічних спеціальностейспортивні і рухливі ігриспортивні змаганняемоціїінтересСтавлення студентів педагогічних спеціальностей до різних видів фізкультурно-спортивної діяльностіArticle