Іванова, ЛіліяВовчанська, ОльгаIvanova, LiliiaVovchanska, Olha2024-10-072024-10-072024Іванова Л. О. Конвергенція аналітики великих даних та маркетингових стратегій підприємства / Іванова Л. О., Вовчанська О. М. // Відновлення України та її регіонів в контексті глобальних трендів: управління, адміністрування, забезпечення : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (23-24 трав. 2024 р.) – Запоріжжя, 2024. – 649–653.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36512ukмаркетингмаркетингові стратегіїпідприємствацифровий маркетингmarketing strategiesmarketingпідприємстваdigital marketingКонвергенція аналітики великих даних та маркетингових стратегій підприємстваConvergence of big data analytics and enterprise marketing strategiesArticle