Семенів, Богдан СтепановичSemeniv, Bohdan2022-05-022022-05-022014-12-23Семенів Б. С. Формування спеціальних фізичних якостей майбутніх фахівців харчових технологій у процесі фізичного виховання : автореф. дис. ... канд. пед. наук [спец.] 13.00.02 "Теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я)" / Семенів Богдан Степанович. - Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова. - 21 с.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32268Виявлено відсутність науково обґрунтованого методичного забезпечення діяльності кафедри фізичного виховання з формування профільної фізичної підготовки студентів. Визначено, що продуктивність професійної праці майбутніх спеціалістів харчової промисловості, незважаючи на зменшення частки грубих м’язових зусиль у сучасному' матеріальному виробництві, продовжує бути зумовленою фізичною дієздатністю виконавців трудових операцій змішаного (інтелектуально-рухового) характеру. Встановлено, що розроблена і експериментально обґрунтована схема підготовки студентів до використання засобів фізичної культури і спорту в своїй майбутній професійній діяльності, що передбачає освіту студентів в області профільної фізичної підготовки студентів (ПФП), як пріоритетний напрямок, спроможна забезпечити необхідну теоретичну підготовку студентів, надати їм необхідні знання та вміння для самостійного використання фізкультурно-спортивних засобів з метою вдосконалення своєї професійної працездатності. Розроблена методика формування спеціальних фізичних якостей майбутніх фахівців харчових технологій у процесі фізичного виховання має два блоки теоретичний і практичний. Визначено розподіл навчальних годин на профільну фізичну підготовку в курсі фізичного виховання. Training students in higher schools is becoming o f great importance in the current socio-economic conditions. The principle of organic connection with the practice of physical education work most concretely embodied in professionalapplied physical training. The object o f the study included a special performance of students, graduated from the faculty of Food Technology and identifying key components o f content-oriented professional fitness. Received quantitative and qualitative indicators specific to performance o f professional work that most students are low and demand action from their development and correction. The content of professionally-oriented physical training of students of the Faculty of Food Technology was developed, which consisted of two parts: physical education and vocational and applied physical training.ukфізичне вихованняпрофільна фізична підготовкастудентифакультет харчових технологійспеціальна працездатністьphysical educationprofiling physical preparationstudentsfaculty of food technologya special performanceФормування спеціальних фізичних якостей майбутніх фахівців харчових технологій у процесі фізичного вихованняForming of the special physical qualities of future specialists of food technologies in the process of P. E.Other