Кочерга, МаріяСильчук, ТетянаKocherha, MariiaSylchuk, Tetiana2023-01-022023-01-022022-10-06Кочерга М. Аналіз культури обслуговування в закладах ресторанного господарства / Марія Кочерга, Тетяна Сильчук // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (6 жовтня 2022 р., м. Львів). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. - С. 341-343.http://localhost:8080/handle/34606048/33370Метою роботи було дослідження культури обслуговування відвід- увачів у закладах ресторанного господарства на прикладі ресторану мережі ресторанів «Євразія».The purpose of the work was to study the culture of customer service employees in the restaurant industry using the example of a restaurant chain of restaurants "Eurasia".ukкультура обслуговуваннясервісна діяльністьзаклади ресторанного господарстваповедінка персоналуservice cultureservice activitystaff conductrestaurant establishmentsАналіз культури обслуговування в закладах ресторанного господарстваAnalysis of service culture in restaurantsArticle