Шамов, АнтонПавленчик, АнатолійShamov, AntonPavlenchyk, Anatolii2024-11-252024-11-252024-09-27Шамов А. Напрями реалізації нейромаркетингу для стимулювання споживачів туристичних послуг / Антон Шамов, Анатолій Павленчик // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 232–235.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37414ukнейромаркетингтуристичні послугистимулювання споживачівneuromarketingconsumer incentivestravel servicesНапрями реалізації нейромаркетингу для стимулювання споживачів туристичних послугDirections for the implementation of neuromarketing to stimulate consumers of travel servicesArticle