Паска, МаріяРадзімовська, ОльгаPaska, MariiaRadzimovska, Olha2022-11-212022-11-212022Паска М. З. Ресторанний туризм як елемент туристичного брендингу Львівщини / Паска М. З., Равдзімовська О. В. // Інноваційні технології та перспективи розвитку м’ясопереробної галузі : ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Київ : НУХТ, 2022. - С. 85-86.http://localhost:8080/handle/34606048/33193Дослідження тенденцій розвитку та сучасного стану ринку послуг гастрономічного туризму є передумовою визначення перспектив розвиткугастрономічного туризму України та створення конкурентоспроможноготуристичного продукту на міжнародному ринку послуг туризму. Study of development trends and the current state of the services market gastronomic tourism is a prerequisite for determining the prospects for the development of gastronomy tourism of Ukraine and the creation of a competitive tourist product on the international market of tourism services.ukресторанний туризмтуристичні послугиресторанні господарства Львівщиниrestaurant tourismtourist servicesrestaurant farms of Lviv regionРесторанний туризм як елемент туристичного брендингу ЛьвівщиниRestaurant tourism as an element of tourism branding of Lviv OblastArticle