Павленчик, НаталіяPavlenchyk, Nataliia2018-05-302018-05-302017Павленчик Н. Соціально-економічні засади менеджменту готельно-ресторанного бізнесу / Н. Павленчик // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2017. - С. 67-70.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10796Особливістю менеджменту в готельно-ресторанному бізнесі сьогодні є формалізація й відображення в нормативно-правових, розпорядних, рекомендаційних, інформаційних, довідкових та інших засобах його реалізації, що спрощує управлінські рішення та вивільняє певну частину персоналу. Саме тому виникає потреба введення нових професій, що суттєво змінюють зміст праці обслуговувального персоналу з вимогами підвищення їх освітянського рівня, професіоналізму, духовної культури і ввічливості, як необхідної умови ефективної реалізації особистості.ukготельно-ресторанний бізнесменеджментСоціально-економічні засади менеджменту готельно-ресторанного бізнесуArticle