Давидова, ОксанаDavydova, Oksana2022-10-112022-10-112022-05-19Давидова О. Особливості послуг готельного бізнесу як невід'ємної складової індустрії гостинності / Оксана Давидова // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 65-67.http://localhost:8080/handle/34606048/32944Готельний і ресторанний сервіс включає цілий комплекс послуг для туристів і є ключовим чинником, що визначає перспективи розвитку в’їзного туризму та внутрішнього ринку туристських послуг, конкурен тоспроможність вітчизняного туризму на світовому ринку. Hotel and restaurant service includes a whole range of services for tourists and is a key factor determining development prospects inbound tourism and the domestic market of tourist services, the competitiveness of domestic tourism on the world market.ukіндустрія гостинностіпослугадіяльністьпідприєствоготельне господарствоhospitality industryserviceenterpriseactivityhotel managementОсобливості послуг готельного бізнесу як невід'ємної складової індустрії гостинностіArticle