Багінська, Ольга ВолодимирівнаBahinska, Olha Volodymyrivna2024-03-262024-03-262021Багінська О. В. Теоретико-методичні засади формування рухової функції школярів різних вікових груп у процесі навчання фізичної культури : дис. …д-ра пед. наук : 13.00.04 / Багінська Ольга Володимирівна . – Чернігів, 2021. – 453 с.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35703У дисертації здійснено, в межах вирішення проблеми оптимізації процесу фізичного виховання в школі, розробку та обґрунтування теоретико-методичних засад управління процесом формування рухової функції школярів різних вікових груп, що включають систему управління інтеграційними процесами між окремими сторонами рухової функції. In the dissertation, within the scope of solving the problem of optimizing the process of physical education at school, the development and justification of the theoretical and methodological principles of managing the process of forming the motor function of schoolchildren of different age groups, which include a system for managing the integration processes between separate aspects of the motor function, were carried out.ukрухова функціяшколяріфізична культурабіомеханічні моделікоординаційна структура рухурухова діяльністьбіодинамічна структура рухуmotor functionpupilsmotor activityphysical culturebiodynamical structure of movementcoordination structure of movementbiomechanical modelsТеоретико-методичні засади формування рухової функції школярів різних вікових груп у процесі навчання фізичної культуриTheoretical and methodological principles of different age groups pupils' motor function formation in the process of teaching physical cultureOther