Єдинак, ГеннадійYedynak, Hennadii2019-02-062019-02-062014Єдинак Г. Деякі теоретико-методичні аспекти посилення мотивації студентів до систематичної фізичної активності оздоровчої спрямованості / Єдинак Г. А. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - Чернігів, 2014. - Вип. 118(3)14. - С. 109-113http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17312Вивчено стан мотивації студентів першого року навчання до фізичної активності оздоровчої спрямованості у позанавчальній діяльності та перспективні напрями вдосконалення фізичного виховання для вирішення завдання з посилення означеної мотивації. За допомогою розробленої нами анкету опитано 120 дівчат і 120 хлопців. Виявлено, що у переважної більшості сформованість досліджуваного виду мотивації знаходиться на низькому рівні. За даними наукової літератури визначено перспективний напрям розв’язання досліджуваної проблеми, що передбачає врахування під час фізичного виховання студентів положень теорії самовизначення, а процес потрібно скеровувати на досягнення відповідної внутрішньої мотивації, передусім адекватними діями викладача у напрямі задоволення психологічних потреб студентів – незалежності, компетентності, взаємодії у колективі.ukстудентифізична активністьмотиваціясамовизначенняДеякі теоретико-методичні аспекти посилення мотивації студентів до систематичної фізичної активності оздоровчої спрямованостіArticle