Боднар ІваннаBodnar Ivanna2025-01-312025-01-312024Боднар І. Авторський підхід у групуванні школярів під час уроків фізичної культури: шлях до оптимізації інклюзивної освіти / Іванна Боднар // Вісник Прикарпатського університету. Серія : Фізична культура. – 2024. – Вип. 43. – С. 10–18. DOI: https://doi.org/10.15330/fcult.43.10-18https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/38057Метою було визначити шляхи підвищення якості надання освітніх послуг під час уроків фізичної культури за допомогою ефективного формування груп учнів класу. Провели опитування серед вчителів фізичної культури. The goal was to identify ways to improve the quality of educational services during physical education lessons through the effective formation of groups of classroom students. A survey was conducted among physical education teachers.otherфізична культуравчителіінклюзивні класидиференційоване фізичне вихованняособливі освітні послугиспеціальна медична групаphysical educationteachersinclusive classesdifferentiated physical educationspecial educational servicesspecial medical groupАвторський підхід у групуванні школярів під час уроків фізичної культури: шлях до оптимізації інклюзивної освітиAuthor's approach to grouping students during physical education lessons: a way to optimize inclusive educationOther