Євтушенко, ОленаГапоненко, ГаннаШамара, ІринаYevtushenko, OlenaHaponenko, HannaShamara, Iryna2022-10-132022-10-132022-05-19Євтушенко О. Перспективи використання сучасних маркетингових технологій у розвитку креативнихі індустрій України / Олена Євтушенко, Ганна Гапоненко, Ірина Шамара // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 263-265.http://localhost:8080/handle/34606048/33012Мета полягає в наступному: визначити вплив сучасних маркетин- гових технологій на поведінку споживачів при виборі туристичного продукту.The goal is as follows: to determine the impact of modern marketing technologies on the behavior of consumers when choosing a tourist product.ukмаркетингові технологіїтуристичний продуктспоживачіmarketing technologiestourist productconsumersПерспективи використання сучасних маркетингових технологій у розвитку креативнихі індустрій УкраїниProspects for the use of modern marketing technologies in the development of creative industries of UkraineArticle