Балук, НадіяВовчанська, ОльгаІванова, ЛіліяBaluk, NadiiaVovchanska, OlhaIvanova, Liliia2024-04-012024-04-012024-03-21Балук Н. Р. Діджитал-аналітика для маркетингових рішень / Балук Н. Р., Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (21-22 берез.). – Львів : Львівський нац. ун-т імені Івана Франка, 2024. – С. 115–117.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35790У сучасній маркетинговій практиці невпинно зростає роль діджитал-інструментів, використання яких допомагає фахівцям успішно впливати на поведінку потенційних й існуючих споживачів в онлайн та офлайн середовищі. Діджитал-просування ефективне для компаній різного масштабу у різних галузях – від великих міжнародних корпорацій на В2В ринку до малих В2С підприємств. In modern marketing practice, the role of digital tools is constantly growing, the use of which helps specialists to successfully influence the behavior of potential and existing consumers in the online and offline environment. Digital promotion is effective for companies of various scales in various industries - from large international corporations to B2B market to small B2C enterprises.ukдіджитал-аналітикамаркетингова діяльністьмаркетингові рішенняdigital analyticsmarketing activitiesmarketing solutionsДіджитал-аналітика для маркетингових рішеньDigital analytics for marketing solutionsArticle