Горак ОрестХолявка ВолодимирHorak OrestKholiavka Volodymyr2025-09-302025-09-302024Горак О. Роль соціальних мереж та цифрового маркетингу в просуванні туристичних напрямків / Орест Горак, Володимир Холявка // Молода спортивна наука України : зб. тез доп. / за заг. ред. Євгена Приступи. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – Вип. 28. – т. 4. – С. 103–104.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/59946Мета - проаналізувати роль соціальних мереж і цифрового маркетингу в просуванні туристичних напрямків. The goal is to analyze the role of social media and digital marketing in promoting tourist destinations.otherтуризмсоціальні мережіцифровий маркетингtourismsocial mediadigital marketingРоль соціальних мереж та цифрового маркетингу в просуванні туристичних напрямківThe role of social media and digital marketing in promoting tourist destinationsOther