Вовчанська, О. М.Іванова, Л. О.Vovchanska, O. M.Ivanova, L. O.2021-10-042021-10-042021-10-04Вовчанська О. М. Мобільна реклама : нові реалії та перспективи / Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // Сучасний маркетинг : тренди, інновації, інструменти : монографія / за ред. Ромата Є. В., Смерічевського С. Ф. - Київ : Студцентр, 2021. - С. 259-275.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30706Метою роботи є обґрунтування видів і засобів мобільної реклами як інноваційного інструменту маркетингових комунікацій, дослідження та ідентифікація структурних змін на світовому та українському ринку мобільної реклами, визначення основних тенденцій розвитку. Основними завданнями роботи є дослідження явища мобільної реклами, визначення рушіїв її ефективності та перспективності застосування у маркетингових комунікаціях.ukмаркетингова інформаціямобільна рекламаМобільна реклама : нові реалії та перспективиArticle