Бугаєнко, Тетяна ВікторівнаBuhaienko, Tetiana Viktorivna2024-03-262024-03-262018Бугаєнко Т. В. Формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики : дис. …канд. пед. наук : 13.00.04 / Бугаєнко Тетяна Вікторівна. – Київ, 2018. – 354 с.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35692У дисертації теоретично узагальнено й запропоновано інноваційні підходи до вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури у закладах вищої освіти і, насамперед, формування індивідуального стилю професійної діяльності (ІСПД) у процесі педагогічної практики. Розкрито психолого-педагогічний і методичний аспекти формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики. In the dissertation the innovative approaches to improving the professional training of future teachers of physical culture in institutions of higher education and, first of all, the formation of the individual style of professional activity (ISPA) in the process of pedagogical practice is theoretically generalized and proposed. The psychological and pedagogical, methodical aspects of the formation of the individual style of professional activity of future teachers of physical culture in the process of pedagogical practice are revealed.ukпрофесійна підготовкамайбутні вчителі фізичної культуриіндивідуальний стиль професійної діяльності вчителів фізичної культурипедагогічна практикапедагогічні умови формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культуриvocational trainingfuture teachers of physical culturean individual style of professional activity of teachers of physical culturepedagogical practicethe pedagogical conditions of the formation of the individual style of professional activity of future teachers of physical cultureФормування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практикиFormation of the individual style of professional activity of future teachers of physical culture in the process of pedagogical practiceOther