Атаманюк, ДмитроAtamaniuk, DmytroКафедра економіки та менеджменту2019-02-082019-02-082019-02-08Маркетинг спортивних подій : робоча програма навчальної дисципліни підготовки магістрів галузі знань 01 "Освіта / Педагогіка" спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" факультету фізичної культури і спорту / розроб. Атаманюк Д. В. - Львів, 2018. - 11 с.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17494Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг спортивних подій» є формування у майбутніх фахівців-тренерів з виду спорту сучасної системи поглядів і спеціальних знань з маркетингу спортивних подій та набуття практичних навичок щодо проведення спортивних подій на ринку послуг і задоволення потреб споживачів та забезпечення при цьому ефективності діяльності.ukкафедра економіки та менеджменту"Маркетинг спортивних подій""Фізична культура і спорт"магістропис навчальної дисциплінипрограма навчальної дисципліниструктура навчальної дисциплінитеми семінарських занятьсамостійна роботаекзаменаційні вимогирозподіл балівшкала оцінюваннярекомендована літератураМаркетинг спортивних подій : робоча програма навчальної дисципліни підготовки магістрів галузі знань 01 "Освіта / Педагогіка" спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" факультету фізичної культури і спортуPlan or blueprint