Іванова, ЛіліяВовчанська, ОльгаIvanova, LiliiaVovchanska, Olha2023-05-022023-05-022021Іванова Л. О. Маркетинг впливу та його особливості в індустрії гостинності / Л. О. Іванова, О. М. Вовчанська // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. – 2021. – Вип. 3(104). – С. 67–77.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33882Мета статті полягає в дослідженні сутності та особливостей застосування маркетингу впливу в індустрії гостинності. The purpose of the article is to study the nature and features of influence marketing in the hospitality industry.ukмаркетинг впливуінфлюенсерпромоціяіндустрія гостинностісоціальна мережамаркетинговий інструментinfluence marketinginfluencerpromotionhospitality industrysocial networkmarketing toolМаркетинг впливу та його особливості в індустрії гостинностіInfluence marketing and its specifics in the hospitality industryArticle