Петрусенко, ОлександраPetrusenko, Oleksandra2022-09-092022-09-092022Петрусенко О. Рухова активність як засіб соціальної мотивації дітей з розладами аутичного спектра / Олександра Петрусенко // Молода спортивна наука України : зб. тез доп. - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022.. - Вип. 26, т. 2. - С. 34-36.1996-1448https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32797Таким чином, аналіз літератури встановив, що більшість джерел, присвячених вивченню соціальної мотивації дітей з РАС, доводить, що існують способи мотивування дітей з РАС до збільшення їхньої соціальної активності з урахуванням інтересів дитини з РАС в процесі навчання і виховання. Для кожної дитини з РАС необхідно дібрати свої конкретні засоби мотивації, які впливатимуть на їхню поведінку більш ефективно. Одним із ефективних засобів залучення дітей з РАС до соціальної активності є уThus, the analysis of the literature established that the majority of sources dedicated to the study of social motivation of children with ASD prove that there are ways motivating children with ASD to increase their social activity, taking into account interests of a child with ASD in the process of education and upbringing. For each child with ASD, it is necessary to pick their specific means of motivation, which will influence their behavior more effectively. One one of the effective means of involving children with ASD in social activity is participation in performance physical exercises, mobile games, other sports activitiesчасть у виконанні фізичних вправ, рухливих іграх, інших спортивних активностях.ukрозлад аутичного спектрамотиваціярухова активністьautism spectrum disordermotivationmotor activityРухова активність як засіб соціальної мотивації дітей з розладами аутичного спектраMotor activity as a means of social motivation of children with autism spectrum disordersArticle