Іванова, ЛіліяВовчанська, ОльгаIvanova, LiliiaVovchanska, Olha2023-12-072023-12-072023-05-11Іванова Л. Eфективні стратегії цифрового маркетингу для готельно-ресторанного бізнесу України у післявоєнний період / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Трансформація готельно-ресторанного бізнесу регіону в умовах євроінтеграції : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.(11 трав. 2023 р.). – Чернівці : Технодрук, 2023. – С. 49–55.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35083ukцифровий маркетингУкраїнаготельно-ресторанний бізнеспіслявоєнний періодdigital marketingUkrainepost-war periodEфективні стратегії цифрового маркетингу для готельно-ресторанного бізнесу України у післявоєнний періодЕffective digital marketing strategies for the hotel and restaurant business of Ukraine in the post-war periodArticle