Левкович, ЄлизаветаБаранівська, ХристинаLevkovych, YelyzavetaBaranivska, Khrystyna2024-11-262024-11-262024-09-27Левкович Є. Вплив спортивного брендингу на ринок / Єлизавета Левкович, Христина Баранівська // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 132–134.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37452ukспортивний брендингринокsports brandingmarketВплив спортивного брендингу на ринокThe impact of sports branding on the marketArticle