Іванова, ЛіліяМузика, О.Ivanova, LiliiaMuzyka, O.2018-08-142018-08-142004Іванова Л. Особливості маркетингового дослідження на ринку страхових послуг України / Лілія Іванова, Ольга Музика // Маркетинг в Україні : V Міжнар. конф. - Київ, 2004. - С. 54-55.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12637Страхування є одним з найдинамічніших і найрентабельніших секторів економіки. Ринок страхових послуг в Україні розвивається дуже динамічно і має значний потенціал для зростання. У 2003р. українські страхові компанії зібрали страхових платежів на суму 9,13 млрд грн, шо в 2,1 раза більше, ніж позаторік. При цьому страхові компанії виплатили 860 млн грн, або 9,4% зібраних платежів. Важливими залишаються питання втримання досягнутих темпів для створення справді стійкого страхового ринку, який може виконувати зобов'язання перед своїми клієнтами, давати високі гарантії; підвищення іміджу страхового ринку для того, щоб не просити клієнта купити страховий поліс, а він сам бажав би застрахувати своє життя, свій автомобіль, будинок.ukстрахові послугимаркетингове дослідженняОсобливості маркетингового дослідження на ринку страхових послуг УкраїниArticle