Іванова, ЛіліяIvanova, LiliiaКафедра економіки та менеджменту2019-02-222019-02-222019-02-22Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни рівня освіти "бакалавр" галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 241 “Готельно-ресторанна справа” факультету туризму / розроб. Іванова Л. О. - 2018. - 12 с.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/18221Мета дисципліни – формування у студентів-майбутніх фахівців наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу, набуття вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємстваukкафедра економіки та менеджменту"Маркетинг""Сфера обслуговування""Готельно-ресторанна справа"бакалавропис навчальної дисциплінипрограма навчальної дисципліниструктура навчальної дисциплінитеми семінарських занятьсамостійна роботарозподіл балівшкала оцінюваннярекомендована літератураМаркетинг : робоча програма навчальної дисципліни рівня освіти "бакалавр" галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 241 “Готельно-ресторанна справа” факультету туризмуPlan or blueprint