Сороколіт, Наталія СтефанівнаSorokolit, Nataliia Stefanivna2023-10-132023-10-132023Сороколіт Н. С. Теоретико-методологічні підходи до трансформації фізичного виховання учнів у закладах загальної середньої освіти : дис. ...д-ра наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / Сороколіт Наталія Стефанівна. – Львів, 2023. – 553 с.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34587Мета дослідження: науково обґрунтувати теоретико-методологічні підходи до трансформації системи фізичного виховання відповідно до концептуальних положень Нової української школи. The purpose of the research: to scientifically substantiate the theoretical and methodological approaches to the transformation of the physical education system in accordance with conceptual provisions of the New Ukrainian School.ukвчительфізична культурасучасні підходиключові компетентностішколярізаклади освітипрофесійний розвитоктрансформаціяосвітній процесteacherphysical cultureeducational processmodern approachesschoolchildrentransformationkey competencieseducational institutionsprofessional developmentТеоретико-методологічні підходи до трансформації фізичного виховання учнів у закладах загальної середньої освітиTheoretical and Methodological Approaches to the Transformation of Physical Education of Students in Institutions of General Secondary EducationOther