Вовчанська ОльгаІванова ЛіліяVovchanska OlhaIvanova Liliia2025-09-022025-09-022025Вовчанська О. М. Персоналізований маркетинг: вплив штучного інтелекту на створення індивідуального споживчого досвіду / Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // Сучасні напрями розвитку економіки, підприємництва, технологій та їх правового забезпечення: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (29–30 трав.). Львів, 2025. С. 299–301.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/39646otherперсоналізований маркетингштучний інтелектмаркетингpersonalised marketingartificial intelligencemarketingПерсоналізований маркетинг: вплив штучного інтелекту на створення індивідуального споживчого досвідуPersonalised marketing: the impact of artificial intelligence on creating individual consumer experiencesOther