Левків, ЛіліяLevkiv, Liliia2022-09-092022-09-092022Левків Л. Аналіз власної добової рухової активності як результат сформованості у студентів здоров’язбережувальної компетенції / Лілія Левків // Молода спортивна наука України : зб. тез доп. - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022.. - Вип. 26, т. 2. - С. 32-33.1996-1448https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/327961. Індекс рухової активності за результатами Фремінгемської методики у хлопців І курсу становив 29,7±1,5 бала, а у дівчат – 27,6±2,9 бала. Отримані результати дослідження свідчать про нераціональний режим дня в студентів. 2. Дві третини студентів здобули належний рівень сформованості здоров’язбережувальної компетенції для визначення структури власної добової рухової активності.1. Index of motor activity according to the results of the Framingham method in first-year boys was 29.7±1.5 points, and for girls – 27.6±2.9 points. The obtained results of the study testify about the students' irrational daily routine. 2. Two-thirds of students have acquired the appropriate level of health care education competences for determining the structure of one's own daily motor activity.ukстудентисамооцінкадобова рухова активністьздоров’язбережувальна компетенціяstudentsself-esteemdaily motor activityhealth competenceАналіз власної добової рухової активності як результат сформованості у студентів здоров’язбережувальної компетенціїAnalysis of one's own daily physical activity as a result of the formation of students' health-preserving competenceArticle