Іванова, ЛіліяIvanova, LiliiaКафедра економіки та менеджменту2019-02-222019-02-222019-02-22Стратегічний менеджмент і маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни рівня освіти "Магістр" галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" факультету туризму / розроб. Іванова Л. О. - 2018. - 10 с.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/18219Мета: формування системи теоретичних знань з питань стратегічного управління підприємством, методики розробки стратегій розвитку підприємства, набуття практичних вмінь і навичок використання інструментів стратегічного менеджменту та маркетингу в діяльності підприємств.ukкафедра економіки та менеджменту"Стратегічний менеджмент і маркетинг""Сфера обслуговування""Туризм"магістрстратегічний менеджмент і маркетингопис навчальної дисциплінипрограма навчальної дисципліниструктура навчальної дисциплінитеми семінарських занятьсамостійна роботашкала оцінюваннярозподіл баліврекомендована літератураСтратегічний менеджмент і маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни рівня освіти "Магістр" галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" факультету туризмуPlan or blueprint