Голик, Альона2015-01-272015-01-272014Голик А. Ставлення учнів 5-11 класів до фізичної культури особистості / Альона Голик // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Є. Приступи. - Л., 2014. - Вип. 18, т. 2. - С. 33 - 38.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/337Розглянуто матеріали соціологічного дослідження серед учнів 5-11 класів загальноосвітніх шкіл м. Харкова, м. Вінниці, м. Луганська та сільської школи (Вінницька область). Показано, що найбільш значущим фактором, який характеризує особистісну фізичну культуру школярів, є систематичне заняття фізичними вправами для фізичного самовдосконалення. У результаті дослідження виявлено, що основними мотиваційними чинниками, які спонукають учнів займатися фізкультурно-спортивною діяльністю є бажання підвищити фізичну підготовленість. Доведено, що відсутність вільного часу є основним фактором який заважає учням займатися фізкультурно-спортивною діяльністю.ukфізична культураособистістьмотиваціяфізкультурно-спортивна діяльністьСтавлення учнів 5-11 класів до фізичної культури особистостіArticle