Летуновська, Н. Є.Люльов, О. В.2022-04-052022-04-052020-03-20Летуновська Н. Є. Маркетинг у туризмі : підручник / Н. Є. Летуновська, О. В. Люльов. - Суми : СумДУ, 2020. - 270 с.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32168У підручнику викладено сукупність положень, що розкривають сутність маркетингу в туристичній сфері, та основні інструменти, необхідні маркетологові для успішної реалізації різноспрямованих проектів на туристичному ринку. Зокрема, розглянуті такі питання, як функціонування інфраструктури туристичного ринку, особливості комплексу «4Р» для туристичного продукту й особливості розроблення маркетингової стратегії для туристичних компаній, важливі аспекти організації діяльності туристичної фірми. Проаналізовані практичні приклади, що ілюструють теоретичні положення туристичного маркетингу. Підручник містить комплекс розрахункових та аналітичних завдань, тести для перевірки рівня знань.ukмаркетингтуризмінфраструктура туристичного ринкуМаркетинг у туризміLearning Object