Мосійчук, Мар’янаКоркуна, ІванMosiychuk, MaryanaKorkuna, Ivan2022-06-292022-06-292022-05-19Мосійчук М. Роль регіону в процесі формування та регулювання ціни для підприємств готельного господарства / Мар’яна Мосійчук, Іван Коркуна // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (19 травня 2022 року, м. Львів). – Львів, 2022. – С. 296–297.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32559Підприємство, яке впроваджує цінову політику, повинне проаналізувати як зовнішні, так і внутрішні фактори, провести аналіз ринку, потреб клієнта і його цінового сприйняття, щоб посісти значне місце серед високої конкуренції закладів готельного господарства, та забезпечити конкурентоспроможні умови для суб’єкта господарювання на ринку товарів та послуг. The company that implements the pricing policy must analyze both external and internal factors, analyze the market, customer needs and price perception to take a significant place among the high competition of hotel facilities, and provide competitive conditions for the business entity in the market goods and services.ukрегіонцінаготельне господарствоregionpricehotel industryРоль регіону в процесі формування та регулювання ціни для підприємств готельного господарстваThe role of the region in the process of forming and regulating prices for the hotel industryArticle