Передерій, ВіраPerederii, Vira2018-10-312018-10-312017Передерій В. Напрями освітньої діяльності Міжнародного олімпійського комітету / Віра Передерій // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2017. - № 4 (30). - С. 3-9.2221-1217http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/14940У статті розглянуто проблему актуалізації міжнародної системи олімпійської освіти відповідно до сучасних тенденцій розвитку суспільства та олімпійського руху, що має нині високу соціальну вартість. Це зумовлює необхідність вивчення, аналізу та осмислення сучасних підходів до освітньої політики Міжнародного олімпійського комітету (МОК). Мета дослідження: охарактеризувати основні напрями освітньої діяльності МОК у сучасних умовах соціального розвитку. У дослідженні використано методи теоретичного рівня: аналіз та узагальнення, порівняння, аналогію, системний підхід. Виявлено та охарактеризовано основні напрями освітньої діяльності МОК: програми «Юні лідери змін», «Атлети для наслідування», програми «Олімпійської солідарності», Міжнародну програму щодо олімпійських цінностей, Програму для волонтерів на Олімпійських іграх, Олімпійський музей та освітні платформи МОК.ukолімпійська освітаолімпійська академія, стратегічний план розвитку МОК 2020Міжнародний олімпійський комітетНапрями освітньої діяльності Міжнародного олімпійського комітетуArticle