Vorobel MariiаPiasetska YelyzavetaВоробель МаріяП'ясецька Єлизавета2025-05-232025-05-232025Vorobel M. Service excellence through effective hospitality management / Vorobel Mariiа, Piasetska Yelyzaveta // Академічні візії. – 2025. – Вип. 42. – С. 1–8. DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.15410819https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/39172The article focuses on the hotel and restaurant sector, exploring the diverse dimensions of effective service management within the hospitality industry. It emphasizes the essential role of effective management in improving operational efficiency, maintaining high service quality, and securing a competitive advantage. Стаття присвячена аналізу готельно-ресторанного сектору та досліджує різноманітні аспекти ефективного управління в сфері послуг у межах індустрії гостинності.enhospitality managementservice qualityoperational efficiencyleadership strategiesemployee motivationcorporate cultureякістьобслуговуванняуправління у сфері гостинностіякість обслуговуванняопераційна ефективністьстратегії лідерствамотивація працівниківкорпоративна культураService excellence through effective hospitality managementВисокий рівень обслуговування завдяки ефективному управлінню сфери гостинностіOther