Грищенко, Т.Окопний, АндрійСемеряк, ЗорянаПалатний, А.Hryshchenko, T.Okopnyi, AndriiSemeriak, ZorianaPalatnyi, A.2020-01-292020-01-292019Перспективи наукового обґрунтування формування мотивації спортсменів до занять фехтуванням на етапі початкової підготовки / Т. П. Грищенко, А. М. Окопний, З. С. Семеряк, А. Л. Палатний // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. пр. – Київ, 2019. – Вип. 3(111). – С. 44–48.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24106У статті узагальнено наукову інформацію з питань мотивації у спорті та наукові перспективи її формування у спортсменів на етапі початкової підготовки у фехтуванні. Результати. Згідно Програми ДЮСШ з фехтування (2014р.) варто змінити вікові межі етапів багаторічної підготовки. Основною структурною та змістовною відмінністю є рекомендований початок занять уже з 6-9 років. На підставі проведеного пошуку наукової та методичної інформації встановлено таке. Мотивації досягнення успіху і уникнення невдач є важливими і відносно незалежними видами людської мотивації, вони багато в чому визначають спрямованість особистості і поведінку людини. Діагностика мотивації спортивної діяльності є актуальним напрямком практичної роботи спортивного психолога. Проведені узагальнення дають підстави стверджувати, що наукові дослідження щодо формування мотиваційного компоненту спортсменів на початковому етапі у багаторічній підготовці у спортивних єдиноборствах та зокрема фехтуванні відсутні. Це вказує на потребу розв’язання самостійного актуального наукового завдання галузі фізичної культури та спорту пов’язаного з обґрунтуванням програми формування мотивації дітей до занять спортом на етапі початкової підготовки у фехтуванні.ukмотиваціяспортпсихологія спортуфехтуванняПерспективи наукового обґрунтування формування мотивації спортсменів до занять фехтуванням на етапі початкової підготовкиArticle