Соловей АллаЯрошик МартаДанилевич МирославаSolovei AllaYaroshyk MartaDanylevych Myroslava2025-03-272025-03-272025Соловей А. Особливості інклюзивного фізичного виховання учнів з розладами аутичного спектра / Соловей Алла, Ярошик Марта, Данилевич Мирослава // Physical Culture and Sport: Scientific Perspective. – 2025. – № 1. – С. 371–378. https://doi.org/10.31891/pcs.2025.1(1).50https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/38698Метою дослідження було: формування спеціальних знань та умінь фахівців з фізичного виховання щодо залучення дітей з розладами аутичного спектра до спільних уроків фізичної культури в умовах інклюзивної освіти. The purpose of the study was to form special knowledge and skills of physical education specialists in involving children with autism spectrum disorders in joint physical education lessons in inclusive education.otherучнірозлади аутичного спектрафізична культураінклюзивне навчанняурокstudentsautism spectrum disorderphysical educationinclusive learninglessonОсобливості інклюзивного фізичного виховання учнів з розладами аутичного спектраТhe peculiarities of inclusive physical education for students with autism spectrum disorderOther