Худолій ОлегІващенко ОльгаАнатолій ЛопатьєвКалиніченко ОлександрKhudolii OlehIvashchenko OlhaLopatiev AnatoliiKalynichenko Oleksandr2025-05-092025-05-092024Повний факторний експеримент і дискримінантний аналіз у моделюванні процесу навчання й розвитку рухових здібностей у дітей і підлітків / Олег Худолій, Ольга Іващенко, Анатолій Лопатьєв, Олександр Калиніченко // Моделювання та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті : зб. матеріалів XІХ Міжнар. наук. конф. (23–25 трав. 2024 р., Львів–Берегове). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 94–96.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/39091Мета дослідження - визначити ефективність використання повного факторного експерименту й дискримінантного аналізу в дослідженні закономірностей процесу фізичного виховання школярів. The purpose of the study is to determine the effectiveness of using a full factorial experiment and discriminant analysis in the study of the regularities of the process of physical education of schoolchildren.otherрухові здібностідітипідліткифакторний експериментдискримінантний аналізмоделюванні процесу навчанняmotor abilitieschildrenadolescentsfactor experimentdiscriminant analysismodeling of the learning processПовний факторний експеримент і дискримінантний аналіз у моделюванні процесу навчання й розвитку рухових здібностей у дітей і підлітківFull factor experiment and discriminant analysis in modeling the process of learning and development of motor abilities in children and adolescentsOther