Сороколіт, Наталія СтефанівнаSorokolit, Nataliia Stefanivna2024-06-122024-06-122023Сороколіт Н. С. Теоретико-методологічні підходи до трансформації фізичного виховання учнів у закладах загальної середньої освіти : реф. дис. ...д-ра наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» / Сороколіт Наталія Стефанівна ; ЛДУФК імені Івана Боберського. – Львів, 2023. – 43 с.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36146У дисертації представлено, проаналізовано та систематизовано коло проблемних питань трансформації сучасної системи фізичного виховання учнів у закладах загальної середньої освіти, пов’язаних із запровадженням концептуальних положень освітньої реформи «Нова українська школа». Результатом наукового пошуку стало наукове обґрунтування, розроблення та експериментальна перевірка комплексної моделі впровадження освітніх трансформацій у фізичне виховання для учасників освітнього процесу. The dissertation presents, considers, and systematizes a range of problematic issues of the transformation of the modern system of physical education of students in institutions of general secondary education, related to the implementation of the conceptual requirements of the educational reform «New Ukrainian School».ukвчительфізична культурасучасні підходиключові компетентностішколярізаклади освітитрансформаціяосвітній процеспрофесійний розвитокteacherphysical cultureeducational processmodern approacheskey competenciesschoolchildrentransformationeducational institutionsprofessional developmentТеоретико-методологічні підходи до трансформації фізичного виховання учнів у закладах загальної середньої освітиTheoretical and Methodological Approaches to the Transformation of Physical Education of Students in Institutions of General Secondary EducationOther