Адирхаєв, Сослан ГеоргійовичAdyrkhaiev, Soslan Heorhiiovych2024-04-162024-04-162015Адирхаєв С. Г. Теоретико-методичні основи навчання руховим діям й підвищення рухової активності студентів з обмеженими можливостями здоров’я : дис. …д-ра пед. наук : 13.00.02 / Адирхаєв Сослан Георгійович. – Чернігів, 2015. – 470 с.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35870Мета дослідження – науково-експериментальне обгрунтування технології фізичного виховання студентів з обмеженими можливостями здоров’я в умовах ВНЗ та формування на цій основі напрямків подальшого вдосконалення системи фізичного виховання та спортивної діяльності (структури та змісту) молоді з різними нозологіями відповідно до їх вад і захворювань, потреб і інтересів, умов майбутньої професійної діяльності. The purpose of the research is scientific and experimental justification technologies of physical education of students with disabilities health in the conditions of universities and the formation of future directions on this basis improvement of the system of physical education and sports activities (structure and content) of young people with different nosologies according to their defects and diseases, needs and interests, conditions of future professional activity.ukнавчання руховим діямпідвищення рухової активностістудентиобмежені можливості здоров’яlearning motor actionsstudentsincreasing motor activitylimited health opportunitiesТеоретико-методичні основи навчання руховим діям й підвищення рухової активності студентів з обмеженими можливостями здоров’яTheoretical and methodological foundations of learning motor actions and increasing the motor activity of students with limited health opportunitiesOther