Будзин, ВіраBudzyn, Vira2018-05-142018-05-142011Будзин В. Диференційовані підходи до навчально-тренувального процесу футболісток у підготовчому періоді з урахуванням фаз ОМЦ / Віра Будзин // Вісник Чернігівського нац. пед. ун-ту імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. – Чернігів, 2011. – Вип. 86, т. 2. – С. 23–27.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10440У статті розглядаються нові підходи до навчально-тренувального процесу футболісток 18-20 років на різних етапах підготовчого періоду шляхом диференціації напрямку, об'єму та інтенсивності тренувальних навантажень відповідно до можливостей жіночого організму у різні фази оваріально-менструального циклу (ОМЦ).ukфутболжіночий футболнавчально-тренувальний процесоваріально-менструальний циклДиференційовані підходи до навчально-тренувального процесу футболісток у підготовчому періоді з урахуванням фаз ОМЦArticle